Известие

Collapse
No announcement yet.

вече карам дизел

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • вече карам дизел

    Здравейте колеги,от вчера съм собственик на първият ми дизелов автомобил естественно от любимата ми марка Алфа Ромео166,2.4JTD 136к.с.Но по закона на Мърфи всичко беше наред докато не мина 120км.Като за начало загуби мощност когато я настъпя рязко,иначе като подавам леко газ всичко е о.к.,в смисъл че набира,и снощи в тъмното като я докарах не ми се гледаше в коша,но днес забелязах че маркуча на турбото който идва от въздушният филтър с някяква кутийка отдолу е увит в хартиено тиксо с примеси на изолирбанд и когато подадеш газ този маркуч се събира и стените му които са от тиксо се слепват,а като пуснеш газта се пооправя,оказа се че въздушният филтър е на 17-18000км,та като сменя маркуча и филтъра дали ще се пооправи малко,ааа и има едно тънко маркуче мисля че е за някакъв вакуум предполагам /и седи до гореспоменатия хартиен маркуч /та това маркуче седи много хлабаво,защото неволно го бутнах и то се откачи!Иначе колата пали без проблем,по таблото свети само габарита и индикацията за къси светлини,лампичката за подгрева свети когато подам контакт около 3сек.Благодаря за мненията ви и насоките които ще ми дадете!Обръщам се първо към вас защото в сервизите сменят щяло и нещяло без да питат!
    Last edited by pisa_misho; d.m.y г., 22:41.
    sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

  • #2
    Не я карай много да не засмуче турбото нещо. Така както описваш няма въздух.
    Турбината трябва да я пазиш като очите си. Иначе следват много разправии и пари.
    Дори не бих я палил повече с такъв маркуч.
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 23:45.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Айде честито присъединяване към клуба на "трактористите". Дойде на правата вяра
      Вземи и смени маркуча и филтъра, щото сега е все едно да тичаш, докато някой те е стиснал за гушата.
      Айде дано тази да не е като предната 166-ца.
      Ако има проблем, от понеделник може да се чуем, че сега си кисна краката в голямата локва.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        Маркуча и въздушният филтър вече са сменени,утре ще сменя и горивният,колата започна да се стрелка,но като че ли не е това което очаквам!Братле а с теб ще се чуем задължително ,за да я закачим и да видим какво и трябва още!Знаеш че в теб ми е надеждата,щото нещо не случвам на майстори,ти поне знаеш!Естественно ще съм благодарен и на повече съвети и препоръки!Момчета на колко оборота горе долу трябва да го карам тоя мотор,къде му е добре?
        sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

        Comment


        • #5
          В интервалът между 2 и 3 000 оборота им е силата на тези мотори, хем икономия, хем готов да ти лепне гърбът в седалката при желание или необходимост.
          За други работи може да говорим след като я видя.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Айдеее,филма започна! Пръсна се пакета на ключа за запалването,и просвири алтернатора,добрата новина е че частите пристигат утре,момчета казаха ми че интеткулера бил много затлачен,каквото и да означава това,и да съм го измиел на пароструйка-колата щяла да живне! Има ли нещо вярно,и каква роля играе този интеркулер
            sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

            Comment


            • #7
              Охлажда въздуха преди да влезе в двигателя. Може да има масло. Ама чак пък толкова.
              Ако го миеш външно внимавай да не го повредиш. Изглежда като радиатор, в дясно на колата когато стоиш срещу нея
              Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:28.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Ами мисля да го измия на автомивка външно,а той може ли да се мие вътрешно??? Да братле майстора ми показа кое е,но не уточни от вътре или отвън да го мия!
                sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

                Comment


                • #9
                  Може и вътре, вътре има масло. То не трябва да е там. Но после трябва да се изсуши добре.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Абе,вътре специално на мен ще ми е трудно сам,защото все още не знам кое какво е и за какво е ,така че на първо време ще го окъпя външно,но няма да откажа морална подкрепа и напътствия и за отвътре.
                    sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщение
                      Абе,вътре специално на мен ще ми е трудно сам,защото все още не знам кое какво е и за какво е ,така че на първо време ще го окъпя външно,но няма да откажа морална подкрепа и напътствия и за отвътре.
                      Ако ти е интересно може да ми разгледаш темите по ремонтите, които съм правил. Има и много снимки.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Сваляш кулера вземаш един литър бензин сипваш по малко вътре запушваш дупките и клатиш.
                        Алфа 166 2.4 JTD

                        Comment


                        • #13
                          И така започва втора серия!Днес се обади маистора и каза че стартера е аут,но за да го свали трябва да разглоби колата от дясно,карета,носачи,и т.н.! Това вярно ли е?
                          sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщение
                            И така започва втора серия!Днес се обади маистора и каза че стартера е аут,но за да го свали трябва да разглоби колата от дясно,карета,носачи,и т.н.! Това вярно ли е?
                            Не.
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщение
                              И така започва втора серия!Днес се обади маистора и каза че стартера е аут,но за да го свали трябва да разглоби колата от дясно,карета,носачи,и т.н.! Това вярно ли е?
                              Да не е казал алтернатора?
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X